Senaste Inlägg

Hairiffic

Ängtligen har jag hittat en bra och billig hemsida med löshår!
Sidan hittar ni HÄR.
jag har vart skeptisk mot billigt löhår innat och trott att det ska vara skit, men har nu mejlat denna site och frågat varför detta ska vara så bra.
Hittade nämligen ett blont löshår där som ska gå och platta i ca 200 grader fast att det inte är äkta.
Detta beror på att det är fiberhår.
Jag blev jätte glad och är helt inställd på att köpa detta nästa månad!

Hittade en bild på mig på facebook och blev jätteledsen när jag såg att jag verkligen har klippt av det.
Nu har jag strax under axlarna och vill verkligen ha det längre.
Tipsar er verkligen att beställa ifrån denna sida, billigt fast kvalite.

Och jag lovar att när jag har beställt det ska jag uppdatera er om hur det är i verkligheten:)
Men ärligt så tvivlar jag inte en sekund:)


2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-01-25 @ 07:57:55

jag har haft fiberhår och det är inte alls bra. ser plastigt ut och känns plastigt. det är liksom stickigt. rekommenderar dig att köpa äkta om du ska ha löshår! det är värt pengarna

Postat av: sandra den 2010-01-25 @ 14:19:56

Okej, tack för tipset! Vi får se hur jag gör:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback