Senaste Inlägg

Godmorgon.

Ganska nyvaken.
Robin väckte mig ioförsig vid kl 9 imorse och mådde dåligt, stackarn har blivit smittad av mig:(
Så det fick bli att hämta något och få i magen och sen somnade vi om så gott så:)
Skulle vilja ta mig in till stan och träffa Sandra, men eftersom man inte får betala kontant så måste jag fixa pengar på mobilen först. Om inte Robin ska in till stan och hämta sin cross som han har sagt, beror nog lite på hur han mår.
Vi får se om en liten stund så jag kan höra av mig till Sandra, annars blir det under veckan:)

Men pratatde med mamma nyss och något vi får inskaffa är ett värdekort eller vad det heter så jag kan ha pengar på det hela tiden och åka under helgerna utan att tänka på sms eller bank-kort. Det blir skit bra det!

Det får bli att fixa någon mat nu snart.
Ska ner och kika vad vi har hemma.
Hörs senare!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback