Senaste Inlägg

fortfarande sjukling.

Har vart och krålat runt i sängen hela dagen och börjar få ont i ryggen nu..
Så jag har precis vart och duschat vilket var välbehövligt och ska kolla runt och se om jag hittar ngt kul på internet:)
under dessa korta meningar har jag nyst 5 ggr och jag förstår inte varför, brukar inte nysa när jag är förkyld och jag har ont i tänderna eftersom jag alltid har de imot varandra när jag nyser, haha:P

Skulle egentligen behöva sätta mig och göra lite matte, men mamma är inte hemma så jag kan ändå inte få hjälp just nu.
Det är tråkigt att vara helt ensam just nu, fast jag annars brukar tycka att det är rätt skönt.

Ikväll åker robin och hans far på hocket och ska se Modo - Färjestad.
De hejar på modo, men här hejas det deffenetift på färjestad!!:D Synd att man inte kunde följa med, men förhoppningsvis visar dem matchen på tv. Någon som vet?:S

Hoppas ni andra inte ligger hemma och är sjuka, för fy vad trist det är.
ha en bra dag allihop:)
Puss


1 Kommentarer

Postat av: angelica den 2010-01-15 @ 12:41:55

usch ligger också hemma och är sjuk.

krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback