Senaste Inlägg

Dagens helhet.

Försov mig imorse. Som tur var hade jag och mamma bestämt att hon skulle ringa och fick ta en kvart senare buss.
blev bara en kvart försenad, och hade inte missat något.
Dagen i skolan har vart allmänt dryg.
Men dagens höjdpunkt var absolut på gympan.
Man ser massa roliga klipp med människor som halkar på bowlingbanan.
Men man tänker aldrig på att det kan hända en själv..
Jag drattade i rätt gött idag i alla fall:P
Rätt så pinsamt var det:P Drog mig i precis efter jag kastade iväg klotet.
Något som chokade mig var hur extremt mycket olja det var på banan.
Det trodde jag inte:P
Jäkligt synd att man inte filmade!

Imorgon blir det begravning..
Eftersom jag inte her ett enda plagg när det gäller kostym, skjorta, blus så tänkte jag att jag skulle inskaffa mig det nu. Passade bra.
Provade 8 plagg med ingen vidare framgång.
När jag väl hittade blev det krångel, för jag hade självklart inte med mig kortet..
Det vara bara att rava sig till bussen och ner till Erixcsons med mamma.
Hittade mig en vit liknande blus-linne och ett vanligt baslinne jag köpte själv.
Blev även en Svart kavaj och ett par svarta jenas.
Jag hoppas att kavajen blir bra, lite rädd att det ser för stor ut när den är så lång.

 

Imorgon åker även Sofia till malaysia, kommer sakna henne:(<3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback