Senaste Inlägg

Ängtligen!

Något som nyss fick mig på lite bättre humör är att jag ängtligen har fått eget internet till mitt rum, motagningen på det vi har egentligen (som sitter på nedervåningen) sög! Det laggade, och hoppade ur och det funkade inte ens att ha rådlöst i robins tv-spel.
Men nu så har jag ängtligen fått det och både den bärbara, stationära, tv-spelet och min mobil funkar super här uppe:)
Sen fick jag nyss ett sms av robin som är på hocket att det står 3-0 till färjestad och det är väl super?;)
Men jag ska vara en snäll flicka och trösta honom när han kommer hem, om han inte sover i borgvik:)

Glömde helt bort matten förut, så ska sätta mig med det nu.


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-01-15 @ 19:10:59
http://sussilusen.blogg.se/

wow vilken snygg sida.

Krya på dig så syns vi i morrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback