Senaste Inlägg

Angående Tila Tequila.

När realityshowen "a shot at love whit Tila Tequila" kom så blev jag snabbt lite beroende.
I början tyckte man att det var jäkligt löjligt.
Hon är även modell och sångerska.
Inte de bästa låtarna, men går att lyssna på..

Men jag kunde bara inte sluta titta på det.
Sen dag 1 jag såg henne har jag tyckt att hon är SUPERSNYGG!
I vissa vinklar är hon kanske inte det egentligen, men hon ser så söt och oskyldig ut..
och O-M-G vilken kropp hon har.

Efter hennes show blev hon tillsammans med en tjej vid namn Casey Johnson.
De blev förlovade men tyvärr gick Casey bort den 4 januari detta år.
Dödsorsaken är fortfarande oklar.

Men nu till saken... Tryckte upp internet sidan och får se detta!?
Tila ska tydligen vara med barn med en "supersnygg" kille från vårt kära fosterland;) Sverige.
visst, man ska försöka gå vidare. men DENNA månad går hennes flickvän bort, och NU går hon ut med att hon är med barn?
Alla kanske inte håller med mig, men jag tycker att det är liite väl snabbt?
Skärp til dig för f*n!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback