Senaste Inlägg

Vår dag på svenska rallyt.

Nej, nu ska jag ge mig med denna överrubrik, 5 st nu om svenska rallyt eller?;)
Ska sammanfatta vår kalla men värda dag ute i kylan tänkte jag. åkte från karlstad halv 6 lite halvtrötta.
Gick ganska snabbt dit faktist fast kön var väldigt dryg.. Sen gick vi i ca 2.5km för att komma till "vår" plats.
Där blev det att försöka tända en brasa som inte riktigt lyckades ordentligt förens efter 6 timmar, haha!
När vi väl fick igång den fint så rasade det snö, och sen tog veden slut.. Lycko-ostarna nr 1!
Vädret hade vi tur med för det var sol hela dagen och det var finfint. Kunde vart lite varmare bara, blev väldigt kallt.
Väntade från 9 till nästan halv 3 för att se nästa sträcka och under den tiden fick jag jätte ont i magen, men jag pinade igenom mig det, för vilken vits är det att vara där i flera timmar och vänta och sen bara dra.
Gick bra som tur var, men det vill inte släppa riktigt. Dagen var helt ok och jag kan tänka mig att göra om det igen om 2 år då de kör igen.
Då lär det inte vara lika kallt känns det som, för såhär kallt och mycket snö har det inte vart på länge.

 


min snälla älskling drog mig i pulkan tillbaka till bilen, min mage värkte så:(


Älskar dig Robin<3


Jag körde på älgmössan jag fick från morfar, tyckte den passade in i skogen!


Renée tog sig en tupplur:)


Vår pulka med ved;)




Träffade på redbull-bilen;) Fick varsin och den satt som pricken på i:et.

Nu blir det American funniset homevideos och sen gulachsoppa!
Senare att ta ett vaaarrmmt bad!
Ha en trevlig kväll<3


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-02-14 @ 09:41:26

Såg ut som en fantastisk dag. Nästa gång tar ni med er mera ved och tändvätska så ska ni se att det går bättre;) Vackra bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback