Senaste Inlägg

Träning idag

Yes, då vart det klart. Nu har mamma fixat så det är bara för mig att springa in och träna lite.
har precis kommit hem till mamma men ska snabbt springa iväg igen hem till Bea.
Efter det drar vi till badhuset och där ska hon visa vart gymhallen och så vidare ligger.
Så det får bli lite träning idag, lika bra att sätta igång med en gång!
Ska försöka göra ett schema att följa, men vi vet ju hur det har gått med alla andra.
Robin kanske kan göra ett bra schema till mig, så får ni och alla omkring mig påminna mig att följa det!

Sen måste jag säga GRATTIS till Beatrice som har fått sitt körkort!
Åkte med henne ifrån stan idag, och det kändes riktigt tryggt.
Satte på lite gamla låtar och jag vart jätte glad för hennes skull.


Glömde säga vad jag tog och åt när jag och Robin var på Pitchers.
En Kantarellsoppa!
Shit, det var verkligen jätte gott. Får ni chansen så tycker jag att ni ska smaka på den!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback