Senaste Inlägg

Surimi sticks

Jag har ont i halsen och min krpp är utslagen skänns det som.
Har vart hemma och i princip inte gjort ett piss.
Följde i alla fall med mamma till Ica för jag blev så fruktansvärt sugen på natur godis.
Stog sedan och kollade lite vad jag skulle göra för mat till mig och Robin ikväll.
Då hittade jag detta goda!!!!!

Detta tar jag ALLTID när jag äter på t.ex. mongolian.
Jag skulle kunna äta ett kilo!:)
Vi kallar detta för crab-sticks och har det ofta till thai eller kinamat.
Men jag ska faktiskt göra detta till en sallad.
Tyvärr går Robin miste om det goda då han inte tycker om det, men jag ska äta det som om jag inte fått mat på 5 dagar!
haha.
Så snart blir det ner och göra sallad med fetaost och detta goda:)
Ska ni äta något gott ikväll?


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback