Senaste Inlägg

Ser fram emot..

.. Nästa lördag.
Då ska nämligen jag och älsklingen iväg till Gustavsvik och ha en dag för oss själva.
Det var faktiskt min åsikt att jag ville dit, för när vi var där ensama första gången hade vi det så fruktansvärt mysigt och känslorna spirade igenom hela kroppen på mig och jag vill verkligen dit igen!

Sen bär det av till Elmia om en månad, då har vi bokat stuga i 2 nätter så nu kan vi vara där på kvällen/natten och se allt roligt.
Har också planerat med Johanna och Tobias nu att vi ska dra till Tomtitt. Vet inte när, men ser fram emot det i vilket fall:)
Imorgon börjar skolan 10 i 12, men blir upp tidigt och följa med mamma och städa.....
Trist, men pengar.
Nu blir det sängen, hade!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback