Senaste Inlägg

sådär ja!

Då vart man ängtligen hemma.
Det första man fick göra var att skotta snö, för det hade ju ingen gjort och fy vad tröttsamt!
Jag är så trött på denhär snön nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till..
I vilket fall sa jag att jag skulle lägga upp bilder på kläderna jag köpte igår.


Blev en bh också, men den har jag på mig så tar gärna inte kort.

På gympan idag blev det skridskor. Skeptiskt först, men det var rätt kul.
Det första jag gjorde var att dra mig i när Madi kom och drog tag i mig.
Denna dag har vart helt okej, det var roligt att åka skridskor i alla fall.
Robin skulle bli kvar i stan efter jobbet tror jag, så det blir att gosa ner sig.
Ska verkligen sova tidigt ikväll!

Ursäkta att jag filmar upp och ned ibland;)


PS: Har ni sett någon sötare?
Så fort jag har råd, något eget och tid med en så ska jag ha en!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback