Senaste Inlägg

Långtråkig dag.

Vaknade rätt så sent, skulle egentligen åkt med Robin ner till Säffle och umgåts med Pappa och hans gäst och visat lite i Säffle och så. Men Robin flyttar snart så det blev att han drog hem och packade ihop lite. (Längtar till de gör de, så jag får se hur det ser ut:) Bara sett utsidan ju)
Lade mig i sängen igen och tittade på lilla kycklingen:)
Eftersom jag har det spelat på ps hemma vart jag ju så illa tvingad;)
Blev i vilket fall ett par leggings idag, 2 söta strumpor, en bh och ett midjeskärp.

Nu har jag kollat melodifestivalen med mamma och Anders, och fyyyyyyf***n vad kasst det har blivit.
Men rocktjejerna var faktiskt riktigt bra:) Vi röstade på dem.
Ätit jätte god mat också, så nu sitter jag med min "efterrätt" som består av cocacola, vindruvor och lite pringels chips.

(Folk säger att det tar ett dygn för en tand som ligger i ett glas cola att lösas upp, det tar faktiskt upp till ett år. men tänker er all cola vi dricker, vad våra tänder inte ska må bra av det)
Detta är riktat till AMANDA, som är cocacola beronde!?!?!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback