Senaste Inlägg

Hemma ytterligare en dag.

Ligger i sängen, har inte orkat gjort något förutom att tagit mig lite mat.
Men nu ska jag snart upp och duscha och göra mig lite fräch för kl 5 kommer johanna hit:)
Blir att kolla på film, men ingen aning om vad det blir för någon.
Måste plocka upp i rummet också, drygt.

Nu har vi bokat stuga som vi ska bo i i 2 dagar under elmia, så det blir inte bara att gå på elmia utan även att vara ute på kvällen och se lite röj på alla som kommer.
Hoppas verkligen att snön är borta!!
Antagligen inte, men man kan ju hoppas!:)

Denna vecka blir det att hämta snowboarden och bootsen, på lördag blir det även ner till säffle då min syster kommer och Sandra fyller år så blir att fira henne också:)

Måste även påpeka att jag fixat en sida på garaget nu;) Känns lite fjantigt då jag inte har ngn bil, men det är soft att bara kolla runt på alla snygga bilar vi har här i Sverige, sugen som f*n på en bil nu, vill verkligen ha en!
En snygg bmw!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback