Senaste Inlägg

Hemma från träningen.

Japp, du var jag hemma igen.
Drog till badhuset när det öppnade och gick lite crosstrainer och tränade ben.
Simmade även 25 längder (vilket bevisar att jag är sjukt otränad och inte har någon kondis)
Men men, det ska jobbas uppåt.
Jag SKA vara nöjd innan sommaren:)

På fredag blir det att åka skidor med klassen.
Hinner tyvärr inte åka, då jag måste vara i Säffle innan halv 4, och hinner inte hem till grums med alla grejer innan.
Det beror på om jag kan fråga om jag kan sluta tidigare och om jag kan få tag i ett par boots.
Mina blir hämtade på söndag.
Blir i vilket fall att åka med Bea in till skidbacken då:) Så ska bränna en bra skiva som får oss på topp hela dagen!:D

Nu har jag hamnat i sängen (som vanligt) och väntar på att Robin ska komma hem:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback