Senaste Inlägg

Hej Säffle!

Då är jag på g mot säffle om en halvtimme. stannar i ca 2 timmar tills jag åker tillbaka igen:P Då blir det hem och göra sig klar för morgondagen. Stå ute i kylan och dricka massssa varm choklad! Det uppskattas;) Idag blir det nog ingen mer skriving. Så jag säger hejdå nu och öska mig att jag kommer ha kul imorgon! Hoppas ni andra kommer ha en lugn och fin helg<3 Alla hjärtans dag snart också:) Så får väl avslöja vad det var jag hade tänkt. Hade tänkt bjuda honom på massage, men ska ju upp och hämta snowboard och grejer. + svenskarallyt imorgon. Så det blir en bio i stället:) Alla hjärtans dag är mysig, men inte så där jätte speciell ändå? Vad tycker ni?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback