Senaste Inlägg

Friluftsdag

Oj, har ju totalt glömt bort att säga att vi hade friluftsdag med skolan.
Nämnde det säkert men inte skrivit om det.
Inte så mycket att säga, ingen hade något med sig förutom Camilla och Amanda som hade pulka så är glad att jag inte fixade så jag kunde åka skidor, haha.
Vi satt mest inne i värmestugan, tills jag och bea gick upp till brasan och blev roade utav någon kille som hållde brasan igång.
Madi tog fina kort på oss två snyggingar;)
Längtar tills jag är 18 så jag kan dra ut med Bea på krogen, röj!


Nu är strax Robin hemma och så blir det sova:)
Ska iväg imorgon och hämpa boots och snowboard, det är bara att hoppas på att vädret är bättre så vi kan ta oss dit.

Sov gott allesammans!

3 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-02-21 @ 08:50:43
http://sussilusen.blogg.se/

Fina bilder.

När vi flyttar till Grums ska jag köpa mig ett kort på badhuset.

Postat av: Sandra den 2010-02-21 @ 12:28:27

Tack:) Ja, det tycker jag:)

Postat av: Felicia den 2010-02-21 @ 13:41:01
http://glasflisan.blogg.se/

Fina bilder :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback