Senaste Inlägg

Förkyld, och det suger.

Ja, det är så fruktansvärt roligt att vara förkyld nu när helgen och lovet kommer.
YEH!
Sitter ensam och försöker roa mig med tv spel, dator och tv, men just nu vill jag bara slänga mig ner i kudden och gråta en skvätt.
Robin är inne i stan och tar några öl och mamma jobbar:(
Har i alla fall gjort en jätte god kyckling sallad som jag och Anders käkade:)
Kollade lite på hockeyn och efter bara 12 minuter stod det 6-0 till USA.
Och finland som hånade oss för att vi inte kom till final eller vad man ska säga.
Nu kan vi håna dem lite hårdare, de platsar bara inte!

Imorgon ska jag försöka ta mig ner till Säffle, syster är hemma och Sandra har ju sin fest för sin 18:års dag.
Blir inte att dricka, för vill bli frisk... NU
Men ska i alla fall dit och visa att jag fortfarande finns och är i livet:)


1 Kommentarer

Postat av: Emelie <3 den 2010-03-01 @ 04:37:41
http://hahaha.blogg.se/

Åh vilken mysig blogg du har <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback