Senaste Inlägg

Döda mig på två sätt.

okej, det lät inge bra det där...
Men jag är helt sluuuut!
Haft labb i naturkunskapen och amanda välte ut det jag hade mätt upp, haha.
Fattade ingenting. och nu är jag klar med ett till kapitel! Gjort tre stycken nu. Ändå har jag 9 st kvar.
De flesta har väl det, men vad trött i huvet man blir när man tänker på det.
Det är inte roligt frågor altså.
Något som underlättade min dag är att ÖFA:n är inställd imorgon pga kurser.
Eftersom det är enda lektonen jag har så är jag ledig.
Ska ligga hemma och mosa mig i sängen till kl 1!!!
För nu är jag trött:(


Förensten glömde ju skriva igår att jag var och hälsade på Bea.
Hon har ju flyttat till Grums nu så hängde med henne hem.
Det var faktiskt helt okej. Större än vad jag trodde, en etta på 47 kvadratmeter.
När hon får in köksbord och soffa kommer det vara perfekt:)
Ikväll blir det att dra och kolla när hon spelar handboll.
Det blir grums mot grums;) Eftersom de har ett äldre och ett yngre lag.
Håller tummarna för hennes lag såklart(Y)

Svenska rallyt i helgen? Denna helg kommer bli jobbig.
Skulle kanske blivit en liten fest hos johanna (går ngn anna helg också så behöver iofs inte tänka på det)
Pappa vill att jag ska vara hos honom hela helgen,
Svenska rallt är, alla hjärtans dag är. och jag vill hinna med allt.. fredag jobbar ju robin så det blir inget rally då inte. Lördag är jag ju hos pappa, så får trycka ihop detta på söndagen.

Blir att börja på ett nytt kapitel nu.
Skriver senare!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback