Senaste Inlägg

Det händer mycket nu.

Jani, det händer ganska mycket nu.
Beatrice, Sofia, Ida fyllde år i lördas.
Malin fyller år på onsdag.
Bea flyttar till eget idag och Emilia och Markus flyttar in till stan idag(?)
Bea har uppkörning den 15:de.
Shit!
Tiden har gått ganska snabbt ändå.
Jag fyller ioförsig inte förens i december, men när man ser vad som händer alla andra.
Lite avis är jag allt:)
Trodde att man skulle känna sig äldre när man var 17-18 år.
Det känns inte som att jag ska ta körkort.
Jag är för liten!

Grattis alla som fyllt år och fyller år runt denna tid.
Grattis Bea, Emilia och markus som flyttar!
När kommer min tid?
Jag måste ca ett år innan jag ens kan tänka på uppkörning.
Det suger!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback