Senaste Inlägg

Då var jag hemma igen.

Efter skolan fick jag för mig att gå en sväng runt stan, så jag tog en lång omväg in till stan.
Ringde Sandra och frågade vad hon gjorde och hon låg hemma och myste med erik och deras hund:)
Det blev att dra dit när jag ändå var i närheten och viggen rev upp min leverfläck på halsen:)
Blev bara ett litet jack som tur var;)
Kom hem och tog mig lite flingor och lade mig i sängen och gjorde en "läxa" om offentlighetsprincipen.
Den skulle vart inne för ett braaa tag sen, men bättre sent än aldrig?;)

Halv 8 drog jag iväg och kollade handboll.
Det var Grums mot Grums, eftersom det är två lag.
Det var lite töligt men jag hejade såklart på Beas lag!:D
Rätt lag vann och beas lag vann med 30 - 9
UTKLASSNING:D
Lägger upp en video och vet inte om den är seg, det är den nämligen när jag la upp den på youtube.
Bea är nummer 9 :)


2 Kommentarer

Postat av: Beatrice den 2010-02-10 @ 11:40:16

hahahahah nej va knäppt :) Synd att du inte fick med när jag gjorde de enda målet som de blev för mig.. hahah :D KUl att du komma sötnos <3

Postat av: sandra den 2010-02-10 @ 14:48:41

ja det var synd. Men tänkte ju inte på att filma hela tiden;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback