Senaste Inlägg

Blev inte säffle idag.

Skulle ha åkt ner till pappa i Säffle idag, men det blev inte riktigt så.
Skulle ha träffat sophie, men får ta det ngn annan gång för imorgon jobbade hon.
Sitter nu hemma hos Robin och ska nart ha lite till mat i magen.

Igår bestämde jag och sötnosen oss att åka in till stan.
Där åkte vi hem till coffe och spelade gh med lite till grabbar.
Självklart blev jag sugen och blev faktiskt lite impad på mig själv att jag fortfarande klarade spela på hard.
Var ju ett tag sedan nu..
Åkte ut med bilarna, hade lite roligt och kikade förebi i hymboholm, där hade de tyvärr inte plogat ordentligt.
På vägen hem var det extremt halkigt och marcus kraschade in i ett räcke.
Väldigt synd, men shit happend sometimes.
Ingen aning im vad det blir ikväll.
Ska höra om mamma och anders kanske vill spela kort?

Imorgon blir det i alla fall ner till Säffle under dagen, och senare på kvällen blir det dans:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback