Senaste Inlägg

Bisexualitet

Yes, då har man gjort det också.
Arbetet lite med en uppsats om bisexuallitet.
Kom i Angelicas och malins grupp så vi delade upp homo, hetro och bi.
Självklart tog jag bisexualitet eftersom jag tycker det är intressant och har vänner som är det.
Anser inte att det är något över huve taget fel på det.
I alla fall har jag gjort det och ska bara förbättra det lite i skolan imorgon.
Nu blir det snart sängen.

Även gjort 2 kap i ÖFA på två dagar, duktigt!
Tar väl tre dagar så är jag lika slapp igen, lika bra att passa på:)
Längtar till torsdag då jag ska presentera mig på leklandet.
Längtar även tills söndag då det är alla hjärtans dag..
Vet vad jag ska göra för min älskling i alla fall, hoppas han gör något fint han också:)
Pusspuss :*


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback