Senaste Inlägg

Award

Jag har fått en award av susanne och jag tackar för den och ger den vidare till;
malin
angelica

beatrice


Det följer med lite att greja med också...
*Kopiera awarden till din blogg
*Länka till den som du fått den av
*Berätta sju intressanta fakta om dig själv
*Ge den till sju st. (ger bara till tre då andra redan fått)

Sju intressanta fakta om mig själv:
1. Jag är ganska snart 18 år och tycker det fortfarade det är kul att köra vespa;)
2. Jag har nyss börjat träna igen, och ska köra ordentligt!
3. Jag har ofta inget tålamod när jag kommit på en sak jag vill göra
4. Jag har svårt att lita på människor. (både bra och dålig egenskap)
5. Om jag sätter på i slutet av ett tvprogram där man ska gissa ord och ringa in måste jag kolla tills rätt svar kommer..
6. Jag tänker för mycket.
7. Jag ska sluta ta med pengar till skolan då jag bara köper skit.

Nu är det er tur tjejer att skriva 7 intressanta saker om er själva. Lycka till


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback