Senaste Inlägg

WHAT!?

kollade igenom min hotmail idag som jag inte gjort på ett tag.
Då har jag fått ett mail och det är märkt "its me judy from (fokis.se)"
Läste inte att det stog judy först utan trodde att det stog (jag dömmer från fokis.se)
Tänkte att det kanske var ett mejl att jag bara inte kommit vidare eller något i någon tävling.
Så ser jag något helt annat.
Först står det å engelska och sedan översätt på svenska? Någon som sett någon kommentar jag skrivit?
något virus jag kan få nu när jag öppnat det? vad händer liksom?:O

såhär står det:


Hej sötnos

Mitt namn är Hanna, jag 25yrs gammal, jag är en fri sinnad, öppna hjärtan tjej, jag vill ta livet så lätt som jag kunde, jag är en av de få som fortfarande tror på vänskap, kärlek, tillit och skyltar , är mycket enhetlig och redo att mingla. var du surfar genom internet och kom över din kontakt på (fokis.se) tro mig jag gillar vad jag ser och jag är attraherad av dig, är det min uppriktiga nöje att vara din vän om du inte har något emot, jag hoppas att ni kommer inte att ta min begäran för givet, gärna kontakta mig, jag uppskatta om du kan skicka mig några bilder till min privata e-postadress, jag ser fram emot att höra från dig snart.
Ta hand.

Judy.



1 Kommentarer

Postat av: matilda den 2010-08-28 @ 10:42:21
http://mmmmatildas.blogg.se/

jag har fått precis samma mail och ni vill jag varna alla andra tjejer som fått detta. det är förmodligen en gammal gubbe som försöker luras. först trodde jag på denna "judy" och ville bara vara snäll och vi skickade några mail fram och tillbaka. sen frågade "hon" om jag kunde sätta in pengar på hennes konto så hon kunde åka till sverige, och sedans kulle jag få en massa pengar tillbaka senare. eftersom judy hade "ett stort arv av sina avlidna föräldrar"... då blev jag misstänksam och skrev att hon/han ska sluta upp med vad hon/han gör och att jag är orolig för alla andra oskyldiga tjejer som får detta mailet.. om jag skulle gå på detta kanske det skulle sluta med att vi träffades och något hemskt skulle hända....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback