Senaste Inlägg

Tillbaka!

Dessa två dagar har varit jätte bra!
Dock var inte stället vi bodde på så mysigt, vi hyrde hos en gammal cenil (stavning?) tant som inte ens kom ihåg att vi hade hyrt eller vilka vi var några timmar senare, + att hon trodde att jag var liselotthe (min mamma) Bra koll där! haha..

annars har det vart bra, vi var på havets hus och på nordens ark och jag tyckte självklart att nordens ark var roligast då man fick se när de matade tiger och snöleoparderna. Gud såå vackra djur dom är. Och gud vad snäll mot mig också;) På vägen ut började jag prata om att jag ville jobba med något för att kunna hjälpa tigrarna, för man fick höra jätte mycket sjukt och konstigt om de, det finns inte alls många kvar och de kommer att dö ut om några år om de inte får hjälp!! De som sfår död på en tiger och säljer skallen får 100.000! Det är sjukt och det är ännu sjukare att människor dödar dem bara för att få de pengarna, som förövrigt inte är så mycket med tanke på att man kan spendera saker på mycket skit nu för tiden..
Men men, där gick jag och pratade och så gick vi förbi där de säljer lotter, jag ber mamma att köpa en men vi tar bara 4 lotter. Robin får en, mamma får två och jag tar en. En stor butta med massa massa små lotter och för att vinna den "stora" tigern skulle man ha 1 eller 2 på lappen och vinserna var ända upp till 350. Så öppnar jag min lapp, och dr på står det 1 såklart! Gissa om jag blev glad?


Hur som helst.. Nu är vi i alla fall hemma och det blir nog sängen snart för är ganska trött.
Lägger upp lite mer bilder här, men massa andra hamnar snart på facebook, så håll utkik!





Sjukt fina tigrara är, och shit vilken mun de har!!
Vi hörs, hej!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback