Senaste Inlägg

Tatuering

Jag sitter hemma och funderar på vad jag ska göra för nästa tatuering, för det kommer bli en nästa tatuering.
Jag vet ju att jag vill ha denna till nästan 100%:

Med texten: I've learned that people will forget what you said, people will
forget what you did, but people will never forget how you made them
feel.

men nu när jag sitter och kollar runt lite är jag kanske mer sugen på typ
denna?


eller denna?



Skulle jag ha denna skulle jag dock inte ha den sista blomman ut vid naveln.
Det skulle räcka med de 4 på långsidan.
Det är svårt. Man vill ju inte ha något man "kanske" vill ha, eller som man bara vill ha just nu.
Jag menar, den ska ju ändå sitta där resten av livet..
Skulle även kunna tänka mig att bara skriva Sandra Valentina Söderquist på t.ex. handleden.
ingen aning just nu..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback