Senaste Inlägg

sur!!!

Imorse var det bara att gå upp för kvart över 6 skulle jag stå utanför Bea!:)
Vi var ute och tog oss en promenad och bara för att göra något utöver det vanliga blev det såpass tidigt, haha!
När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle göra, ville inte lägga mig igen.
Men tv:n kunde jag inte ha på då robin sov och datorn orkade jag inte krångla med.
På "något" vänster så rammlade jag i sängen igen och somnade.
Och vaknar NU! för typ en halvtimme sen:O
Jag som hade planerat så mycket att göra idag, det sket sig...

Nu har jag i alla fall kommit ut ur duschen och sitter med en ansiktsmask.
Och klockan 3 bär det av ner mot mitt "favoritställe" säffle, och träffa Sandra:)
Sover även några nätter där.


Måste även ladda upp denna från lucia när vi var små:)
Från vänster: Evelina Ceacar, Sandra Liljeholm, Louise Gunnman, Jag & Sophie Stomberg

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback