Senaste Inlägg

sjukhuset igen.

Kom ganska nyss hem ifrån sjukhuset igen efter vårdcentralen sa till oss att åka in akut igen.
Tydligen var det fel att ha feber och ont i magen och hals efter operationen.
Efter 1 timme i väntrum, 3 timmar efter proverna tagits tryckte jag på larmknappen och när de
fick se att jag hade såpass hög feber började det hända grejer.
Urs... Det har inte vart kul att vara där idag.
Låg och frös hela tiden och ena sköterskan satte nålen till dropp och så fel och gjorde så fruktansvärt ont
så fick ta nytt. När de drog ut plastsaken igen.....     OOOH vad ont det gjorde..

Har i vilket fall någon slags infektion i kroppen, antingen från förkylning eller operation.
Förhöjt levervärde (troligen från alla tabletter)
och för hög sänka. Det hade gått ner sig lite nu. Vid operation låg jag på 170 ca
och nu 85. Normalt ska den ligga under 8 eller något sånt..

Fått pencelin nu och ska till vårdcentralen för nya prover om 2 dagar.

Såhär såg jag ut för ca 3 timmar sedan.


Fräsch!
Ps: Ärrena från operationen fick jag se idag. De har läkt ganska fint men det vid naveln tyckte jag var skitfult:(

1 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-08-25 @ 21:40:48

Usch krya på dig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback