Senaste Inlägg

Shrek

Ikväll blir det att åka in till stan och å på bio.
Sa jag föresten att jag mamma och anders vad och kollade på bröderna karlsson för någon dag sen?
Bra film i alla fall:)
Idag blir det Shrek i 3D. Är sugen på att se knight and day eller vad den heter, men den går lite längre på bio och shrek tar de bort inom kort..
Blir nog bra!:)

En sak jag har blibit shokad över med mig själv är att jag har börjat läsa.
Läste nyss ur en bok där en svensk strippa berättar om sitt liv inom dem branscen och när hennes vän blir brutalt mördad.
Avsllutade idag en bok av björn hellberg "trofesamlaren" som handlar om övergrepp och så på 3 kvinnor och även två mord.
Och nyss började jag läsa en ny sann bok, 14 år till salu heter den och har resan läst ganska mycket av den, jätte bra..
När den är klar ska jag ta itu med snabba cash och efter det se filmen.

Nu kom mamma och anders hem och de ska börja göra iordning mitt fönster som vi ska "renovera"
Jag ska passa på att gå ut och gå.
Ha det:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback