Senaste Inlägg

Seg söndag

Bara legat i sängen idag.
Mår mycket bättre men jag väntar med att ga till skolan tills på tisdag.
Vill inte hoppa upp och bli allärt alldeles för fort med tanke på regn och dåligt väder och promenader till bussen m.m..
En sista dag känner jag att jag behöver.
Förövrigt tar pencelinen ganska hårt på mig då jag går och mår illa dag in och dag ut.
inte så jätte trevligt, smakar upplöst medecin i hela munnen på mig..

Sen vill jag utgå med en Varning:
Jag lade för någon dag ut ett inlägg om en tjej judy som kontaktade mig.
Svarade inte då jag trodde det kunde vart ett virus eller något.
Men nu har jag fått en tjej som kontaktat mig som också fått kontakt med judy.
Hon svarade henne och denna "judy" berättade massa saker och bland annat att hennes föräldrar blivit mördade.
efter ett tag ville "judy" att hon skulle börja skicka bilder och berätta mer om sig själv, även skicka henne pengar?
Hur som helst, ni som inte förstår att man inte ska svara på sådanhär skit, vill jag nu varna.
Man vet inte, hade denna tjej som kontaktade mig skickat pengar för att vara "snäll" och "judy" kommit hit hade det kunnat sluta illa..?

1 Kommentarer

Postat av: matilda den 2010-08-29 @ 14:04:21
http://mmmmatildas.blogg.se/

bra att du skrev om det. det finns konstiga människor i världen alltså.. :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback