Senaste Inlägg

..och så fick jag syn på Amanda

Satt och kikade runt på skvallerbloggar och läste om att Peter (kissies bror) fått kritik angående sin snygg eller inte grej han har på sin blogg.
Det var massa tjejer med och jag bara satt och scrollade, och så fick jag syn på amanda.
Jäklar vad häpen jag blev! Det var det sista stället jag hade förväntat mig att se henns ansikte i alla fall;)
Och så får jag se vad han skriver tillbaka!!! Att han tänkte tillbaka på saw-filmerna och att hon borde ändra på i princip allt i hennes utseende. Jag blev vansinnig för hade hon inte haft piercingen över läppen skulle han aldrig ha skivit så, bortser man från den är hon skit fin och söt på de bilderna (annars också såklart!) men jag kan svära på att det var den som gjorde att han direkt tänkte på sawfilmerna.
Så himla irriterande.
Men men, jag tycker i alla fall att du är jätte söt Amanda och du behöver deffenetiftt INTE ändra på ditt utseende!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback