Senaste Inlägg

Lite bättre

Orkade faktiskt sova till 9 tiden idag.
Vaknade kanske en snabbis ibland men inte så farligt som de andra nätterna varit.
Ingen feber hade jag när jag kollade nyss, 36.2.
Dålig i magen och halsont och lite yr ibland men det är nog på bättringsvägen nu förhoppningsvis!

Glömde visa er vad min sötis kom hem med i förrår:


Han kom hem och gav mig detta fina halsband!
Så himla omtänksamt och snällt utav honom, han har verkligen brytt sig om mig nu när jag
varit sjuk.
Han sa även att han hade skitit i att köpa något till bilen för att ge mig detta
och det uppskttas verkligen, så nu blir det väl dyrt för mig i juletider hahaha;)?

Nej, nu ska jag kika vidare på datorn och sätta på tv:n. Jag må vara lite bättre men är fortfarande sjuk
och tänker inte riskera att bli sämmre för att ha överanstängt mig för tidigt.
Så hej igen min kära säng, här kommer jag.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback