Senaste Inlägg

Jobbigt.

Just nu tänker jag på ganska mycket och vill bara skriva av mig allt.
Det är det jag gör bäst när jag är på sånthär humör, jag tycker inte om att prata så mycket om det.
Drömde blandanat om alla jag umgicks med i säffle förr, och spec två personer som har blivt så annorlunda så att et är inte sjukt.
Jag tänker på att den ena bara skiter i att svara när jag hör av mig och det gör mig rent utsagt jävligt ledsen!
Skulle kunna fortsätta i evigheter, men bestämmde mig för att försöka lägga det bakom sig och bara skita i det, som alla andra gör!
Så imorgon blir det ner till Säffle och träffa Sandra som jag inte sett på ett bra tag och hitta på något.
Hon är inte heller på topp just nu så jag ska försöka komma på något som kan få henne på andra tankar:)

Nej fyf*n, här kan jag inte ligga och tycka synd om mig själv, det får bli att ladda i ny musik på mobilen och gå ut och gå en lång promenad!!

Fixa utväxten får bli också!:p


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback