Senaste Inlägg

God sen eftermiddag

Filmen shrek var bra, hade tårar i ögonen flera gånger under filmen;)
Men nu vill jag in till stan och se knight and day..
Synd att den inte går att hyra redan nu, vill verkligen se den:)
Kanske ska ta en buss in och sätta sig i mörkret helt själv och bara koppla av till en bra film?
Vet inte jag.
Hur som helst...
Jag och bea skulle ut och gå förut men det blev en tur till gymmet i stället.
Faaan vad jobbigt det var, haha!
Var även in till stan med mamma och fick mig ett par nya diesel jeans.
Kan tyvärr inte lägga upp bild på dem då kameran inte är här och inte mobilladdaren heller.

Imorgon blir det kräftkalas och lite alkohol hos sanne med Bea.
Blir nog roligt:)
Hade!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback