Senaste Inlägg

Getigar

Urs, ja denna sommar har det vart sjukt mycket getingar.
Eller i alla fall nu.
Jag och Anders upptäckte att vi har ett getingbo här i huset. På vinden dock, men på något sätt tar de sig ner där ifrån för imorse satt jag med en geting på huvudet och sprang ut ifrån toaletten i panik haha:P
Vi öppnade även luckan till vinden (innan vi visste att det var ett getingbo där uppe) och vips så hade jag flera st här på övervåningen..
Anders knackade nyss på min dörr och jag fick sticka ut huvudet i luckan för att kolla, och där inne på en vägg kröp det flera stycken, så han sa att vi får ta hit anticimexs eller hur de stavar:P
Känns lite onödigt, önskar jag kunde prata med getingar just nu och be dom flytta haha!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback