Senaste Inlägg

back home!

Nu är jag tillbaka hos mamma och är verkligen jätte trött.
Idag har jag bland annat handlat lite mat till pappsen, vart ute och gått, damsugit och träffat på 5 rådjur:)
3 av dem var jätte söta och små, och så stannade de i vägen en stund så blev så illa tvungen att stanna och hålla koll på dem de 20 sekunderna så ingen blev överkörd. Det gick bra!:)
Dock såg den stora inte glad ut på mig att jag stannade ganska nära dem, han hade uppsyn på mig hela tiden medans ungarna hoppade över vägräcket...
När jag kom tillbaka hade de parkerat vid vår trädgård:)

Nåja. vad händer resten av dagen då? inte en blekaste.

Var även inne på affection i säffle som hade jätte mycket rea, så fick med mig
en ny fondation, nytt skitsnyggt läppglans som gör läpparna större, nagellack och en liten ögonskuggspalett:)
ögonskuggspajett? eller vad det nu heter!!! haha


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback