Senaste Inlägg

Valborg!

Åh vad skönt att vara ledig idag och ändå vakna något i tid och inte efter 12.
Men det är nämligen så att jag ska iväg och fylla i min tatuering idag:)
Har typ glömt bort att jag har den, den är ju ganska deskret och så, så nu föds den nog på nytt för mig.
Ligger fortfarande kvar i sängen men nu ska jag upp och duscha och skrubba rent kroppen ordentligt innan jag går ner och solar. Vill ju passa på en gång nu när jag inte kan på ett tag igen;)
Ikväll blir det lite alkohol och så hemma hos Sara och Christian men vi hinner nog inte komma oh se brasan och gilla eftersom Robin slutar så sent, men kanske kan åka ner till dem tidigare.
Det bestäms efter hur dagen kommer till mig.
Hoppas ni andra har en jätte fin valborg, nu ska jag kolla hur vädret ser ut och är det dåligt gråter jag!!!


1 Kommentarer

Postat av: Tove den 2010-05-01 @ 10:12:21
http://towiiy.blogg.se.se

fin tatuering! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback