Senaste Inlägg

Tisdag

En tråkig dag..
Har i alla fall hunnit med att tvätta vespan som vart full av damm och skit. Sedan åkte robin till jobbet och jag och mamma har vart ner till morfar i Åmål. Körde halva vägen dit och hela vägen hem. Duktig:)
Känner att jag är lite dryg med det här attövningsköra men ska börja pucha lite nu så jg får in en vana, vill ju faktiskt ha körkort så fort som möjligt!
Avundsjuk på mina vänner som redan har det och tänker därför inte slöa med detta när jag väl fyller 18, utan försöka ta det med en gång.. Aja, inget att tänka på nu, har ju ett tag kvar haha.
Skulle vart iväg och tränat med Susanne idag men min hals är inte riktigt bra än och vill inte utsätta mig för det då, + att jag ska jobba på nöjes imorgon så vill gärna vara lite pigg.. Blev riktigt depp förut eftersom jag egentligen skulle vart ledig imorgon men vart ju sjuk i söndas så får ta igen det nu.

Imorgon efter nöjes blir det i alla fall att dra iväg med mamma och städa.
Måste dra ihop lite extrapengar på städning och sånt tills vi ska iväg till Rudskogen i sommar. Det är i norge och kommer altså bli välsigt dyrt att vara där en helg med biljett och alltihop. ackack...

Hur som helst träffade jag Bea igår:) Hon kom hem till mig och vi spelade lite tv-spel och snackade. Gick till Sanna gjorde vi också där vi bara mest satt och tittade på tv. Men det var trevligt ändå. Nu vet jag inte vad det blir, men har inget intressant att komma med så säger hejdå och godnatt:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback