Senaste Inlägg

stressad med på bra humör.

Har precis vart ut och gått en liten sväng.
lyssna när jag säger LITEN sväng. haha.
Gick förbi erixcson faschion eller hur det stavas och köpte mig ett par leggings.
Liknande lack-leggings och de satt riktigt skönt och snyggt!

Kostade 249 och jag är nöjd med dem
Passade också på att sola, fast blev enbart i 10 minuter då jag har börjat fått lite respekt för solarium.
Egentligen vill jag inte sola så ofta som jag gör (egentligen solar jag inte ofta) men jag tcker inte att det händer någonting!
Hur som helst ska jag möta upp robins mamma om ca en kvart så ska vi träna.
Måste dock vara tillbaka innan halv 6, men det lär jag ju hinna för senare blir det bio med min sötis:)<3

Hoppas ni andra har ett gott lov nu!
 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback