Senaste Inlägg

Spöad av gamlingar.

Ja, det är sant. (nästan)
Jag och Susanne var iväg på vårt low muscle pass idag och de var sååå mycket bättre än jag.
Kände migg rätt så kass, haha! Min bortförklaring är att de vart med flera gånger tidigare eftersom de redan visste vad alla var de skulle göra och hämta och grejer.
Hur som helst var det något utav det jobbigaste jag har gjort i hela migg liv!
Det går inte att föklara , men ett riktigt träningspass kan jag lova att det var i alla fall!
Tror jag och Susanne kommer ligga helt utslagna imorgon!:P
Var också med Beatrice en sväng:) Vi var på ica och sedan myste vi lite hemma hos henne. Följde henne till badhuset där vi träffade Sanna som var barnvakt så det var bara att gå hem, hämta badkläder och åka tillbaka till badhuset igen:P Fick uppdrag att vara haj;) haha! jobbigt.

Jaja, nu har jag tagit mig ett varmt skönt bad, smörjt händera, målat naglarna och bäddat ner mig i sängen med datorn. Imorgon blir det ursättning vid kyrkan och fika efter. Senare ska jag väl ner till mitt älskade säffle........
Btw: Ni som inte bor i Grums, visste ju att nästa månad kommer filip & frerk hit och spelar in ett nytt tv-program!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback