Senaste Inlägg

så skönt! så ont!

Såhär ligger det till.
Robins mamma var jätte duktig igår och gick ända ut till kyrkan och tillbaka, + ett träningspass med mig, och detta gjorde nog mig lite taggad.
Så idag kände jag för att vara lite duktig själv. Så nu har jag nyss kommit hem efter en mil och tre kilometers promenad. Stort cred till Susanne som orkade gå så långt igår OCH träna.
Mina fötter är slutkörda.

Beatrice ringde nyss och berättade att hon hade vart i gustavsvik med hennes kille, mys!
Blev ju aldrig något för mig och Robin när vi planerade det.
Men men, nu får det dröja ett tag till:)
Nu får det bli att dricka upp den underbara naturdiets drinken och kolla på tv en sväng.

Varning, svettig bild! ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback