Senaste Inlägg

Prisjägaren

Nu har vi kommit hem efter en bio:)
Tog en buss in och möttes av ett vackert ansikte utanför busstationen:)
Eftersom vi hade över en timme på oss innan filmen började så stack vi iväg och käkade på vedungnen och det satt fint i magen!
Filmen vi kollade på var denna..

Riktigt bra film faktiskt, väldigt bra!
Man fattar ju egentligen vad som kommer hända eftersom varenda film är likadan, men det gjorde inget:)
Nu får det bli natten och imorgon väntar nya äventyr.
Inte för att jag har något planerat men skit samma;)
På torsdag väntar low "muskel" haha, vet inte hur det stavas. I alla fall en timmes pass jag ska gå på med Susanne:) Nsta tisdag ska vi även testa på step intervall. Tycker jag båda detta är roligt och om jag tycker om tränare och de som är i gruppen kommer jag försöka köra på detta. Ha dessa två pass i veckan + dans. Sen om jag känner för det ett gympass då och då eller en promenad kanske:)
Ring om ni är intresserade, mycket roligare att gå flera:D
Sov gott!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback