Senaste Inlägg

Lov

Japp,  det var sista dagen på praktiken innan lovet.
Gud vad skönt det ska bli!
Idag börjar festivalen inne på nöjes så vi jobbade med att förberede för artisterna och sådär.
Tyvärr slutade jag vid kl 3 och hann inte se ngn, men jag hörde när de testade ljud och så och vart så sugen på att stanna kvar.
Det är vid sådana här tillfällen jag är lite arg på mamma (inte på riktigt) för att jag fyller i december:P
Hade jag vart 18 nu hade jag lätt jobbat över till stängning, haha.

Hur som helst så sitter jag och målar naglarna, vilket tyvärr inte blir så fint då 3 naglar gått av:(
Håller på med rengörningsmedel och slår i händerna hela tiden, det är inte lätt att försöka ha fina naglar på nöjes inte.
Efter detta har torkat ska jag gå ner och damsuga i köket och hallen, sen börja packa inför färden imorgon.
Måste komma ihåg att bränna en till skiva också..
Vad ska man packa nu då? Någon ide att ta med klackskor?:S Inte att gå med inne på elmia för då dör jag, men senare på kvällen när mn går ut, hoppas det inte regnar:(
Tänkte faktiskt sätta mig och göra en hidda och dissa!
Har aldrig gjort och idag har jag 2 dåliga på dissa.
Orkar inte sätta mig oc göra hissa dissa bilder, så tar från google:D


Jätte, jätte gott och man blir verkligen mätt.
Känns inte supernyttigt men faktiskt så är det bara 20 mer kcal än i en naturdiet dricka.
Detta är ett måste att testa:)


Jag hissar också en dikt jag har fått utav robin från starten på vårt förhållande.
Riktigt fint!



När jag kom hem förut undrade jag vart butter var (Min svarta fisk)
Letade och letade och kollade upp mot toppen av mina växter där han låg död...
Stackarn. Jag blev verkligen jätte ledsen.
Mamma tyckte det såg ut som att han var fylld med luft för han var helt uppblåst typ.
Vet inte vad som hänt, men tydligen är det svårt att ha en sådan fisk länge.


Den andra saken jag kommer dissa är faktiskt min pojkvän.
Haha, inte just honom.
men jag har inte tänkt på hela dagen att det är första april.
Så får ett sms där det står att han har fått sparken.
Jag fick tårar i ögonen verkligen för jag tyckte så synd om honom och tänkte på hur det skulle bli för honom nu.
Men när jag ringde så var det bara ett skämt.
Haha, kass!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback