Senaste Inlägg

Längtar inte tills imorgon.

Idag är sista dagen hemma från skola och praktik.
Känner mig INTE taggad att komma tillbaka in i den vardagliga rytmen:P
Visst det är kul på nöjes och nu när Idol och allt kommer, men jag har inte vilat klart ännu...
Hur som helst vart jag ute igår. Aron kom och hämtade mig och sedan mötte vi upp johan:)
Var faktiskt ganska mycket folk ute igår så hade hellre gått i stan än att åka bil!? (inte i säffle iaf..)
Men men:P
Det var tråkigt vissa stunder och roligt andra:) Träffade Louise, Elinor, Mikaela och massa:)

Har suttit ute i det härliga vädret en sund, samt hjälpt pappa att såga ner en gren som vintern har förstört för oss, vår tomt ser ont som skit just nu, ingen trevlig syn:(
Om ett tag kommer förhoppningsvis Robin så vi kan sitta i solen ett tag innan den försvinner. Men det kunde dock vart lite varmare;) (alltid något MEN haha)
Ikväll blir det dans, och sova tidigt!
Ha en skön solig dag nu och sätt på ert fina leende!:D
puss

Bjur på lite bilder som sista vinterbilderna!
Dessa är från julafton och juldagen med syrran och hennes kille. Bara för att jag saknar henne och jag tror inte att de felsta vet att jag ens har en syster:P eller hur hon ser ut i alla fall..
PS: inga seriösa bilder;)




Ängtligen försvinner snön! kolla bara vad den har gjort med våra träd:(


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback