Senaste Inlägg

Hur ska man göra?

En härlig och solig dag och mitt humör var på topp när jag vaknade.
Min lärare ringde och väckte mig för att säga till mig att det var sista anmälningsdagen till att ansöka om praktik i grekland. ÅÅH jag vill dit, men kommer väl inte bli antagen. Det tråkiga är att om man blir uttagen och åker dit leder detta till ett sommarjobb där i 3 månader, vilket innebär att jag lämnar min pappa som inte är i skola under sommrarna, min pojkvän som jag knabbt klarar 2 dagar utan, min underbara mamma och jag får heller inget sommarlov.
Har i vilket fall blivit antagen till en intervju imorgon vid kl 11. Jag kommer inte kunna sova då jag kommer ligga och tänka på hur jag ska göra. Men tänk vilken upplevelse! Stor erfarenhet och tänk att ha det med i sitt CV tillexempel. Svår beslut. Kanske hinner prata med mamma om detta imorgon, och höramig om lite mer på intervjun imorgon om man verkligen blir fast med ett sommarjobb där.
Mycket kring detta nu och tänkt på det hela dagen.

Hur som helst, jobbade 2-9 idag och det har vart fruktansvärt drygt! Det har inte vart jobbigt eller tråkigt men timmarna har gått mycket långsamt.
Men det gick över när jag kom hem och Robin hade gjort kyckling sallad och städat mitt rum, den gullegrisen:)
Juste, idag var första dagen med vårjacka också:) Provade på mina nya skor, fick dock skavsår men det var det värt för de är


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusenen den 2010-04-15 @ 20:00:11
http://sussilusen.blogg.se/

Mmm mycket att fundera på. Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback