Senaste Inlägg

Vill hellre ha halsfluss

Idag har vart den värsta dagen på hela veckan..
vart sjuk sen i Tisdas och idag kändes det verkligen.
Hade 39.9 i feger ett tag, senare mellan 38-39 uner hela dagen ungefär.
Haft jätteproblem med att svälja..
Nu när mamma kom hem skulle jag visa henne i halsen, kolla halsmandlarna.
Jag jag blev jätte rädd!
Jätte stora vita prickar över dom som jag inte upptäckt under dagen.
Har säkert haft det förut, men ej som jag kan minnas.
Känns som att det är mögel eller något haha.
Nu kan jag inte sluta tänka på det.
Tänkte lägga upp en bild jag hittade på google. Ser exakt ut som mina mandlar..
Men den var lite dirty.
Vill ni se hur jag menar så sök på halsfluss på google och kolla bilder.

Altså har jag inte gjort så mycket idag.
Halvsovit, frusit, svettats..
Har också kollat på 3 filmer:)
Just nu håller jag på att avsluta en Batman film:)
Sen köpte mamma med en SOLO tidning till mig!

Robin kom förbi en sväng också, men sover hemma så han inte blir smittad också.
Han var jätte söt!!!!
Han hämtade vatten, honungsvatten, gjorde ett ärende eller vad man kallar det åt mig:)
Sen välte jag ut en helt glas med vatten berdvid sängen (klantig som jag är)
& han torkade upp det och hämtade nytt.
Ibland känns det bara unerbart att ha honom vid min sida.
han visade verkligen för mig idag att han faktiskt verkligen bryr sig om mig och tycker synd om mig.
Tack älskling, du är underbar!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback