Senaste Inlägg

Solo, godis, sömn..

Precis läst en Solo tidning och äter lite godis:) Thihi.. Nu blir det att kolla idol som vi missade idag. Imorgon blir det skola och på kvällen troligtvis Säffle. Blir nog inte att dricka eftersom jag har varit så fruktansvärt sjuk. Men hur som helst blir det nog dit med Malin:) Vill att Robin ska med också, kul om han kan träffa mina kompisar också. Men han tror han vill åka bil i karlstad.... får se..:) Imorgon blir det skönt för jag slipper åka buss till skolan för mamma har erbjudit sig att köra mig. Slipper gå upp så tidigt då. Inte några intresanta inlägg längre, men jag orkar inte om jag inte är på rätt humör. haha! Vart med Malin igår, det var helt ok! Länge sen vi umgicks efter skolan eller vad man ska säga:) Sen var hon kattvakt också. Men nu fick jag en dejavu.. har jag skrivit om detta tidigare?:/ Skitsamma:D Det var trevligt i alla fall att snacka lite skit igen:P Sov gott alla för guds skull, god sömn behöver vi!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback