Senaste Inlägg

Sjuk, och ideér.

hej!
Idag har jag haft 39.2 graders feber och är fortfarande jättesvullen i halsen.
Min huvudvärk går inte att förklara..
Nu svettas jag istället, febern håller på att gå ner.
Skönt ändå för jag blev lite piggare.
Ikväll kommer inte min älskling att sova hos mig.
han är ju lite sjuk själv och vill inte bli mer smittad, så han sover hemma hod sig:)

En bra sak med att man är i samma rum och ligger och tråkar är jag kommit på några ideér..
Tror det kommer bli skit snygg när vi är klara.
Ni får hålla ut, jag säger inte vad mina planer är:)


Snart blir det att äte lite, inte blivit så mycket mat för mig idag.
Ha en bra fredagkväll alla!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback