Senaste Inlägg

Säfflemarten

Igår var det säffle marten. Jag och malin gjorde oss iordning hemma hos mig och tog en buss ner till Säffle:)
Där blev det hem till markus på fest, kul att träffa dom flesta från min gammla skola och så:)
Senare på kvällen blev det att dra ner till självaste tivolit. Åkte bara en karusell, kändes inte så värt faktiskt, så roligt är det inte att slänga ut pengar på karuseller dom plockar upp och ner varje år som säkert kan gå isönder när som helst:P
Men jag tänkte vinna en nalle till Robin, det gjorde jag;) Men det blev en ledsen och ful tyvärr. men nu ligger den här henne i en låda:P
Träffade mycket folk och det var helt ok!:)
Vet inte om jag åker tillbaka idag eller om det blir hem till Krizmo för att fira Martins 20:årsdag.
Han fyllde år i Tisdas.

Nu är Robin och kör cross och jag ligger i sängen med dator, tv och gott;)
har också duschat och snyggat till mig lite, såg lite risug ut imorse.
Glad att inte vara bakfull idag, drack inte mycket heller eftersom jag vart sjuk.
Tror det blev 4 cider och en öl.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback