Senaste Inlägg

Runt om världen

Här kommer mitt första inlägg som jag kommer fortsätta kalla världen runt.


Nu är det prat om Lady gaga och hennes lättklädda bilder.
Dom säger att hon går lättklätt och har gjort två lättklädda framsidor till tidningar.
Här har vi ett exempel på tidningen OUT.
- Jag förstår bara inte, whats the big deal?
Det är rätt många kändisar som haft lättklädda bilder på tidningar/musikvideos.
Jag tycker i alla fall att hon är fin, och hur som helst så visar hon ju inte någonting.
En av tidningarna är en gay tidning och hennes kommentarer efter plåtningen var
att hon inte är gay, hon är öppensinnad och har provat på både killar och tjejer.





David guetta feat akon. Ängtligen en lite dragigare låt mad Akon.
Det har jag längtat efter.
Riktigt bra faktiskt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback